Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΥΜΗΤΤΟΥ

ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΥΜΗΤΤΟΥ

Αν και σε πολλούς το ζήτημα της επέκτασης της Περιφερειακής Υμηττού αποτελεί κάτι που έχουμε λίγο-πολύ ακούσει, στον περισσότερο κόσμο εξακολουθεί να υφίσταται μια θολή εικόνα γύρω από το ποιους θα αφορά, πώς θα αλλάξει την καθημερινότητα στην πόλη, πόσο τελικά θα επηρεάσει τον καθένα από εμάς. Ο νέος αυτός δρόμος ουσιαστικά αποτελεί ένα έργο το οποίο θα έρθει να αναμορφώσει συνολικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής. Ουσιαστικά θα ξεκινά από εκεί που τελειώνει η Περιφερειακή Υμηττού (Αττική Οδός) και περνώντας πάνω (ή και δίπλα από τις κατοικημένες περιοχές του Υμηττού) θα φτάνει μέχρι την Γλυφάδα ενώ θα καταλήγει στην ευρύτερη περιοχή των Μεσογείων και το νέο Αεροδρόμιο. Με βάση τα παραπάνω διαμορφώνεται μια νέα πραγματικότητα τόσο στην Ηλιούπολη όσο και στους όμορους δήμους η οποία μικρή σχέση έχει μ’αυτό που βιώνουμε σήμερα. Οι επιπτώσεις ενός τέτοιου έργου αγγίζουν αρκετές πτυχές τόσο σχετικά με την διάρθρωση και την χρήση του χώρου όσο και σχετικά με την καθημερινότητα.

Καταρχήν μπαίνει το ζήτημα του Υμηττού και της χρήσης του. Από έναν χώρο ελεύθερο - ανοιχτό σε όλους του κατοίκους της περιοχής γίνεται μια υπό «οικονομική αξιοποίηση» έκταση. Ειδικότερα στις περιοχές στις οποίες ο δρόμος θα είναι επιφανειακός ουσιαστικά μιλάμε για μια μη αναστρέψιμη περιβαλλοντική καταστροφή, του φυσικού τοπίου, του οικοσυστήματος και γενικότερα αυτού που σήμερα αντιλαμβανόμαστε ως «Υμηττός». Και αυτό μετά από το περασμένο καλοκαίρι και των τεραστίων διαστάσεων περιβαλλοντικών καταστροφών στον Ελλαδικό χώρο αλλά και στο λεκανοπέδιο της Αττικής.

Σ’ένα δεύτερο επίπεδο η κατασκευή αυτού του έργου θα επιδεινώσει σ’ένα μεγάλο βαθμό τους όρους διαβίωσης μας στην πόλη. Είναι προφανές ότι η κατασκευή αυτού του αυτοκινητόδρομου δεν γίνεται για να επιλυθούν τα ήδη υπαρχοντα σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα στην Ηλιούπολη (βλ. Κατεχάκη -Αλιμου) γιατι ούτε οι δημοτικές αρχές ούτε οι κυβερνήσεις ποτέ ασχολήθηκαν μ’αυτά. Αυτό που ίσως δεν είναι αρκετά προφανές είναι το γεγονός ότι η κατάσταση αυτή όχι μόνο δεν θα επιλυθεί αλλά θα επιδεινωθεί στον βαθμό που ενισχύεται η κυκλοφορία του αυτοκινήτου σε βάρος της ανάπτυξης μέσων μαζικής μεταφοράς. Η εμπειρία των τελευταίων δεκαετιών δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας. Όσο περισσότερος χώρος δίνεται για την κίνηση των αυτοκινήτων, όσο περισσότεροι δρόμοι κατασκευάζονται τόσο αυξάνονται τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στις πόλεις και τα κυκλοφοριακά προβλήματα διαρκώς διογκώνονται. Ήδη για παράδειγμα οι συγκοινωνιολόγοι μιλούν για κορεσμό της Αττικής Οδού τα επόμενα δύο χρόνια. Αλλά πέρα από μια τέτοια γενική αρχή είναι αρκετά προφανές ότι η πόλη θα γίνει μαζί με τους όμορους δήμους μια από τις εισόδους πρόσβασης στον νέο δρόμο ο οποίος θα αποτελέσει οδικό άξονα – δίαυλο για ένα μεγάλο πλήθος περιοχών του λεκανοπεδίου.

Κάτι τέτοιο προφανώς και δεν θα αφήσει ανεπηρέαστη την πόλη μας. Ο κάθε αυτοκινητόδρομος απαιτεί μεγάλους οδικούς άξονες που καταλήγουν στις εισόδους και τις εξόδους του. Οι κόμβοι αυτοί που θα δημιουργηθούν (π.χ. όρια Αργυρούπολης -Ηλιουπολης) θα υποβαθμίσουν και τις ίδιες τις περιοχές και τις γειτονιές που συνορεύουν. Αργά η γρήγορα αυτοί που προπαγανδίζουν την νότια Περιφερειακή Υμηττού θα αρχίσουν να μιλάνε για διαπλατύνσεις δρόμων για να εξυπηρετείται όλη η υπερτοποκή κίνηση που θα περνά μέσα από την πόλη.Οι λόγοι που ένα τέτοιας εμβέλειας έργο βρίσκεται στα σκαριά είναι τόσο η μετατροπή του Υμηττού από μια «αχρηστη» επιχειρηματικά ζώνη σε ένα κερδοφόρο πεδίο εκμετάλευσης, όσο και η ευρύτερη ανάπτυξη επιχειρηματικών-εμπορικών δραστηριοτήτων γύρω από τον δρόμο και τον κόσμο που θα διέρχεται από αυτόν, η «αξιοποίηση» του παλιού αεροδρομίου του Ελληνικού με εμπορικά κέντρα-εκθεσιακούς χώρους κλπ, η επέκταση της Αθήνας στα Μεσόγεια (Παιανία, Κάντζα κλπ).

Απέναντι σε μια τέτοια πραγματικότητα οι κάτοικοι δεν μπορούν παρά να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους, για να διαφυλάξουν τόσο τον Υμηττό όσο και της συνθήκες ζωής μέσα στην πόλη. Για να αναστραφεί όμως η επερχόμενη πραγματικότητα είναι απαραίτητο οι όποιες διεργασίες να εκκινούν από αυτούς που πλήττονται, που δεν είναι άλλοι από τους κατοίκους. Η εμπειρία μας από τα κινήματα έχει δείξει ότι μόνο όταν ο κόσμος αδιαμεσολάβητα διεκδικεί, τότε μόνο οικοδομούνται οι όροι νίκης. Όταν ο κάθε κάτοικος που πλήττεται δεν αναθέτει στους φορείς, τους εκπροσώπους να μιλήσουν για αυτόν, αλλά βγαίνει ο ίδιος στο προσκήνιο και διεκδικεί ,τότε μπορεί και να πετύχει πολλαπλά αποτελέσματα. Η ιστορία του ΚΥΤ και των πρόσφατων κινήσεων που αναπτύχθηκαν σε γειτονιές αυτό αποδιεκνύει. Για τον λόγο αυτό θεωρούμε απαραίτητη την συγκρότηση μιας επιτροπής κατοίκων ενάντια στον νέο δρόμο, μιας επιτροπής που θα εμπλέκει μ’έναν ισότιμο τρόπο όλους μας, και θα συντονίζει τις δράσεις μας για το ζήτημα αυτό.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΔΡΟΜΟ ( ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 18/2, ΩΡΑ 7:30 μμ)


· Που οφείλονται τα σημερινά κυκλοφοριακά αδιέξοδα στην πρωτεύουσα;

· Είναι αναγκαία και αναπόφευκτη μια νέα Περιφερειακή Λεωφόρος στον Υμηττό;

· Ποιες θα είναι οι επιπτώσεις της στον δασικό χώρο του Υμηττού και στον Δήμο μας;

· Για πόσο θα αντιμετωπίσει τα σημερινά προβλήματα;

· Υπάρχουν ή μπορούν να αναζητηθούν εναλλακτικές λύσεις
για τις μετακινήσεις μας, πέραν της χρήσης τoυ Ι.Χ.;

· Μπορούμε να βρούμε κοινούς τρόπους δράσης απέναντι σε αυτή τη μεγάλη καταστροφή;







ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ:

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 7.30 μμ
Δημαρχείο Ηλιούπολης
(αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου)
Σοφοκλή Βενιζέλου 111 - λεωφορείο 237


ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΥΜΗΤΤΟΥ

Διαμαρτυρόμαστε και απαιτούμε να ακυρωθεί η Περιφερειακή οδός


Διαμαρτυρόμαστε και απαιτούμε να ακυρωθεί η Περιφερειακή οδός
Δαφνίου – Δάσους
Δενδροφυτεύουμε και Φροντίζουμε το πράσινο

Στο Δημοτικό Συμβούλιο του Χαϊδαρίου στις 14/01/08 ύστερα από εισήγηση συλλογικών φορέων και κατοίκων του Χαϊδαρίου, συζητήθηκε το έργο
«Περιφερειακή οδός Δάσους Χαϊδαρίου-Δαφνίου».
Αίτημα των κατοίκων ήταν να ακυρωθεί το έργο και να μην γίνει καμία παρέμβαση στο Ποικίλο όρος. Το αίτημα αυτό συνοδεύτηκε και από 2000 υπογραφές των κατοίκων του Χαϊδαρίου.
Ο Δήμαρχος του Χαϊδαρίου πρότεινε τροποποιήσεις στην επωνυμία και στην εκτέλεση του έργου, κάτι που έγινε αποδεκτό από την πλειοψηφία του διοικητικού συμβουλίου εκτός της παράταξης του κ.Μ.Σελέκου και του εκπρόσωπου της παράταξης Πολίτες σε Δράση κ.Δ.Βίτσα.
Απορία όλων προξενεί το γεγονός πώς είναι δυνατόν να προχωρούν στην υλοποίηση ενός έργου, που όλοι χαρακτήρισαν «μη ωφέλιμο». Επίσης απορία προξενεί και το γεγονός ότι προβάλλεται ως κεντρικό επιχείρημα πραγματοποίησης του έργου η αδυναμία να μεταφερθούν τα κονδύλια της ΕΕ σε άλλο έργο, τη στιγμή που αυτό έχει γίνει επανειλημμένα στο παρελθόν.
Οι τροποποιήσεις που πρότεινε ο Δήμαρχος δεν καθησυχάζουν τις ανησυχίες των κατοίκων για μελλοντικές παρεμβάσεις που θα έχουν ως αποτέλεσμα την περαιτέρω ‘αξιοποίηση’ του εναπομείναντος Ποικίλου από μεγάλα και μικρά συμφέροντα.

Η δενδροφύτευση, η εγκατάσταση πυροσβεστικών κρουνών και δεξαμενών νερού, ο καθαρισμός και η φύλαξη του δάσους είναι τα μόνα έργα που πρέπει να γίνουν και για αυτά θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε.

Το Ποικίλο Όρος δέχεται μεγάλες πιέσεις και οχλήσεις που απειλούν τον χαρακτήρα του ως βουνού και μειώνουν τη δασική του έκταση. Αναφέρουμε ενδεικτικά την κοπή χιλιάδων δένδρων για τη διάνοιξη της σιδηροδρομικής γραμμής Ικονίου – Ασπροπύργου και της Λεωφόρου Αιγάλεω – Αττικής Οδού (πάνω από τη Λίμνη Κουμουνδούρου), τις παράλογες διεκδικήσεις της Μονής Κλειστών και του Μητροπολιτικού Ναού Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, την παράνομη βόσκηση.
Η διάσωση του περιβάλλοντος αποτελεί για όλους μας «έργο» αδιαπραγμάτευτο.

Σε ένδειξη διαμαρτυρίας σας καλούμε όλους την Κυριακή 17/02/08 και ώρα 11:00 το πρωί στην περιοχή του Δαφνίου για να φυτέψουμε δένδρα, να καθαρίσουμε και να φροντίσουμε τα ήδη υπάρχοντα δέντρα, και να δείξουμε έμπρακτα την αντίθεσή μας στην εκτέλεση του έργου.

Καλούμε όλες τις Δημοτικές παρατάξεις, κάθε φορέα, σύλλογο, κάτοικο του Δαφνίου, του Χαϊδαρίου και της Δυτικής Αθήνας να πάρει μέρος στη δενδροφύτευση και τη φροντίδα του χώρου και να υποστηρίξει έμπρακτα την προσπάθειά μας.

Οι Σύλλογοι-Φορείς του Χαϊδαρίου :
Εξωραϊστικός, Πολιτιστικός, Περιβαλλοντικός Σύλλογος Δαφνίου Χαϊδαρίου «ΔΑΦΝΑΙΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ»
Διαρκής Κίνηση για την υπεράσπιση των δασών και αλσών του Χαϊδαρίου (xaidari.blogspot.com)
Εξωραϊστικός Σύλλογος «ΑΦΑΙΑ» Σκαραμαγκά
Οικολογικός Πολιτιστικός Σύλλογος Χαϊδαρίου ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ (xpolis.blogspot.com)

ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΞΕΝΙΑ

ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΞΕΝΙΑ
Υπογράψτε ηλεκτρονικά την έκκληση του ΣΑΔΑΣ-Πανελλήνια Ένωση Αρχιτεκτόνων ακόμη κιʼ αν δεν είστε αρχιτέκτονες… στη διεύθυνση
http://www.sadas-pea.gr/xenia_petition.htm

Λίγα λόγια…
Το πρόγραμμα των τεχνικών υπηρεσιών του ΕΟΤ για τη μελέτη και ανέγερση των Ξενία, που ξεκίνησε το 1950 από τον Χ.Σφαέλλο έμελλε να εξελιχθεί την περίοδο 1957-1967 σε πραγματικό εργαστήριο αρχιτεκτονικής σκέψης, με τον αρχιτέκτονα Άρη Κωνσταντινίδη, προϊστάμενο της Υπηρεσίας Μελετών και με άξιους συνεργάτες σημαντικούς αρχιτέκτονες της εποχής. Με βάση ένα στερεό και ουσιαστικό θεωρητικό υπόβαθρο, όπως αυτό παρουσιάζεται στα κείμενα του Άρη Κωνσταντινίδη, κατά το σχεδιασμό επιδιώκεται η επιλογή του κατάλληλου χώρου και προσανατολισμού, η ένταξη στο τοπίο, η σχέση του εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, η απλότητα και σαφήνεια της μορφής, η ειλικρίνεια στη χρήση των υλικών, η τυποποίηση στην κατασκευή, αλλά και η ένταξη των μονάδων αυτών στη ζωή του κάθε τόπου. Το εγχείρημα έδωσε μία από τις σημαντικότερες ενότητες δημοσίων κτιρίων μεταπολεμικά σχεδιασμένων υπό μια συνολική αρχιτεκτονική θεώρηση. Τα Ξενία αποτελούν σήμερα σημείο αναφοράς για τους Έλληνες και ξένους αρχιτέκτονες ως μία σύγχρονη, καθαρή και ειλικρινή αρχιτεκτονική έκφραση, που με συνέπεια ερμήνευσε τις αρχές του μοντέρνου κινήματος μέσα από ένα κώδικα πολιτισμικής εντοπιότητας.
ΞΕΝΙΑ ΞΑΝΑ
Tα Ξενία, αποτέλεσμα ενός σπουδαίου εγχειρήματος συνολικής ποιοτικής αρχιτεκτονικής προσέγγισης, τελούν σήμερα υπό καθεστώς σοβαρής απειλής. Η κατεδάφιση, απαξίωση και εγκατάλειψη, αλλά και η κακοποίηση από σύγχρονες ανεξέλεγκτες παρεμβάσεις της συγκεκριμένης κτιριακής υποδομής του ΕΟΤ έχει από καιρό προκαλέσει αντιδράσεις της ελληνικής και ξένης αρχιτεκτονικής κοινότητας. Ο ΣΑΔΑΣ- Πανελλήνια Ένωση Αρχιτεκτόνων βρίσκεται τα τελευταία χρόνια σε εγρήγορση στέλνοντας πλήθος εγγράφων στους αρμόδιους φορείς, δυστυχώς χωρίς ανταπόκριση.
Ο Σύλλογος Αρχιτεκτόνων έχει επεξεργαστεί το θέμα και έχει πάρει συγκεκριμένη θέση για την άμεση προστασία και ανάδειξη των Ξενία. Η απόφασή του με τίτλο «Χαρακτηρισμός και αποκατάσταση των κτιριακών έργων του ΕΟΤ – Σύσταση Δικτύου Ξενία», προτείνει το χαρακτηρισμό των πιο αξιόλογων Ξενία ως διατηρητέων μαζί με τον περιβάλλοντα χώρο τους, ώστε οι μονάδες αυτές αφού συντηρηθούν με βάση τα αρχικά σχέδια και οργανωθούν κατάλληλα να αποτελέσουν ένα δίκτυο τουριστικής υποδομής υψηλής αρχιτεκτονικής αξίας.
Μετά και τις κατεδαφίσεις των Ξενία Ηρακλείου και Ιωαννίνων και τη συνεχιζόμενη κακοποίηση και εγκατάλειψη των υπολοίπων, η υπόθεση της προστασίας, ανάδειξης και διατήρησής τους είναι κρίσιμη και πιο επίκαιρη από ποτέ. Στα πλαίσια της ευαισθητοποίησης των αρχών και ανάσχεσης των καταστροφικών πρακτικών, που ακολουθούνται τα τελευταία χρόνια και με στόχο την υλοποίηση της παραπάνω πρότασης, ο ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ κάνει έκκληση δήλωσης συμπαράστασης με τη συλλογή υπογραφών.
Έχουμε χρέος να προστατεύουμε την παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά και να την παραδίδουμε ακέραιη στις επόμενες γενιές.
ΣΑΔΑΣ-Πανελλήνια Ένωση ΑρχιτεκτόνωνΒρυσακίου 15 & Κλάδου, Αθήνα, 210 3215146-7, e-mail: info@sadas-pea.gr

ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΕ ΠΑΟ

Επιτροπή Πολιτών για την Διάσωση του Ελαιώνα
Ελασιδών 21 - Ρουφ - Αθήνα
Τηλ.: 210. 3459882 e-mail: elaionas@yahoo.gr, http://elaionas.wordpress.com
Αθήνα 13-02-2008
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΕ ΠΑΟ
Ασύλληπτη ζημιά για το δημόσιο συμφέρον

Έκτακτη συνέντευξη τύπου
Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου στο Δικηγορικό Σύλλογο ώρα 1μμ

Τα όσα μέχρι σήμερα έχουμε καταγγείλει ωχριούν μπροστά στα προβλεπόμενα από τη νέα σύμβαση μεταξύ Δήμου Αθηναίων και ΠΑΕ ΠΑΟ, που η Δημοτική Αρχή θα φέρει προς ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο της 18.02.2007.
Η ΠΑΕ ΠΑΟ, αναλαμβάνοντας την κατασκευή του γηπέδου,
Ø Προσπορίζεται εντελώς αδικαιολόγητα χώρο 97 στρεμμάτων, όταν η ζώνη του γηπέδου είναι περίπου 40 στρέμματα
Ø και απαλλάσσεται μισθωμάτων συνολικού ύψους 192,5 εκατ ευρώ και μάλιστα για 35 χρόνια, όταν το κόστος κατασκευής του γηπέδου ανέρχεται σε 80 εκατ ευρώ (περιλαμβανομένων των τόκων της χρηματοδότησης) σύμφωνα με το υπογεγραμμένο μνημόνιο (μεταξύ ΠΑΕ ΠΑΟ και Δήμου Αθηναίων)
Δηλαδή η ΠΑΕ ΠΑΟ όχι μόνον πληρώνεται για την κατασκευή του γηπέδου αλλά βγάζει και κέρδος άνω των 100 εκατ ευρώ !!!
Αποδεικνύεται πόσο μεγάλο ψέμα είναι ότι το γήπεδο το πληρώνει η ΠΑΕ ΠΑΟ.

Την ίδια ώρα ο Δήμος Αθηναίων πρόκειται να υποστεί τεράστια οικονομική αφαίμαξη:
Ø θα εισπράξει από την ΠΑΕ ΠΑΟ επί 37 έτη ΜΟΝΟΝ 2 εκατ ευρώ συνολικά (καθώς από τη Σύμβαση παρέχεται η δυνατότητα στην ΠΑΕ ΠΑΟ να πληρώνει ΜΟΝΟΝ το ελάχιστο εγγυημένο μίσθωμα των 50.000 ευρώ ετησίως)
Ø θα πληρώνει όμως στον «ερασιτέχνη» ΠΑΟ ποσό 600.000 ευρώ ετησίως με 4,5% ετήσια προσαύξηση, δηλαδή συνολικά περί τα 59,5 εκατ ευρώ, και αν ληφθούν υπόψη οι τόκοι άνω των 72 εκατ ευρώ. Και μάλιστα με πρόσχημα τα ανύπαρκτα δικαιώματα του «ερασιτέχνη» ΠΑΟ στη Λεωφ Αλεξάνδρας
Ø θα πληρώσει επίσης την αξία της γής, 20,3 εκατ ευρώ και μαζί με τους τόκους άνω των 34 εκατ ευρώ
Δηλαδή ο Δήμος Αθηναίων θα υποστεί συνολική ζημία για τα επόμενα 37 χρόνια άνω των 106 εκατ ευρώ !!!

Ο Δήμος δεν έχει καμμιά δουλειά να παριστάνει τον επιχειρηματία φτιάχνοντας γήπεδα, κάνοντας πλουσιότερους του πλούσιους και φορτώνοντας βάρη (περιβαλλοντικά, οικονομικά, κοινωνικά) στο λαό. Αντίθετα οφείλει να φτιάξει πράσινους πνεύμονες, που από το 1995 έχουν θεσμοθετηθεί στον Ελαιώνα.
Αποδεικνύεται μέγα ψέμα ότι δήθεν δεν έχουν λεφτά για πάρκα υψηλού πρασίνου.

Η Επιτροπή καλεί σε τους πολίτες της Αθήνας με τη δράση τους να αποτρέψουν αυτήν την ασύλληπτη επιδρομή κατά του περιβάλλοντος και κατά του δημοσίου συμφέροντος.
Η καταστροφή της Πάρνηθας δεν επιτρέπει κανέναν εφησυχασμό
Ο Ελαιώνας δεν θα γίνει τσιμεντώνας
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ